2015. április 23., csütörtök

1. Rész - Új hely, új suli.


A zene szólt a fülemben miközben a busz ablakán bámultam ki, kissé ideges voltam mivel egy új középiskolába kellett jönnöm. Felköltöztünk Londonba mert apa itt kapott állást. A suli pár busz megállóra volt az utcánktól aminek örültem, mert nem kell korán kelnem. Jeleztem, hogy leszállok és fel álltam a székből, mikor kinyílt az ajtó leszálltam. A busz pont a suli előtt állt meg, egész barátságos volt a környezet, az utca kisssé zsúfolt volt az autók miatt, gondolom sok diák vezet már. Szemem megakadt egy fekete Range Rover-en az utca sarkánál. Pár métert sétáltam a kapuhoz, egy magasabb göndör hajú srác és a haverja elém vágtak a kapunál, és majdnem fellöktek. Megforgattam a szemeim, ahogy még az ajtót sem tartották meg nekem és az becsapódott az orrom előtt. Újra kinyitottam nehezen az ajtót, még egy csapó ajtó és egy lépcső vezetett a portára.
- Elnézést, merre találom a 310-es termet? - Néztem a portásra, közben elraktam a telefonomat.
-a Harmadik emeleten balra.
Nézett rám unottan és fáradtan, nem hiába mert valószínű neki is reggel volt még. Fellépcsőztem a 3. emeltre, kissé kapkodtam a levegőt majd elindultam balra. A folyosón nem sokan voltak, egy világos barna hajú lány pont az előtt a terem előtt ült amit én kerestem. Leültem mellé és kicsit féloldalasan és rá néztem.
- Szia. Ne haragudj, hogy zargatlak de te is 12.F osztályos vagy? - Hadartam el, ő felnézett rám kicsit meglepődve.
- Szia, Öhm.. Igen. Te vagy az új diák?!
Bezsongása meglepett, szemeim összerezzentek mikor hadonászni kezdett és majd nem elejtette a telefonját mikor bólintottam.
- Úristen. Az én nevem Lisa Lawson, megölelhetlek?! - Kérdezte ökleit összeszorítva.
- Elisha Dallas, és igen.
Tört ki belőlem a nevetés mikor szorosan átölelt de ez azonnal megszűnt mikor éreztem hogy a pad erősen megmozog ahogy valaki ledobta magát rá. Lisa megforgatta szemeit alig láthatóan majd megfordultam és a fiúra néztem aki előszedte a telefonját és nyomkodni kezdte. Kissé megugrottam a becsöngő hallatán majd fel álltam és a terembe sétáltam a többiekkel.

-

Az utolsó óra egy osztályfőnöki óra volt, vagy mi a fene. Lisa mellett ültem az ablaknál, eléggé lefárasztott mivel egész nap csak kérdezgetett. Elég sokszor pillantottam Harry felé, megtudtam a nevét az egyetlen barátnőmtől. Az osztályfőnök próbálta csitítani a két fiút akik megállás nélkül röhögtek valamin. Állkapcsom kissé megfeszült mikor rám néztek és röhögtek tovább. Nem értem miért nevettek rajtam, mellesleg egy csaj ült mellette aki eléggé rá volt mászva. Jessica azt hiszem, ő is rám nézett és elkezdett nevetni ő is. Szuper, már meg is vannak az ellenségeim.
- Elisha! Mondanál magadról pár szót az osztálynak? - Nézett rám az osztályfőnök.
- Hát... Nem rég költöztünk Londonba.. Nem igazán ismerem a környéket, és remélem betudok illeszkedni majd.. Ennyi..
Motyogtam az orrom alatt, mikor kicsengettek fel álltam gyorsan. A táskám a vállamra vettem, búcsút vettem Lisa-tól majd a terem ajtó felé siettem. Jessica egy sértődött hang keretében félre lökött engem és előttem kiment az ajtón. Lett volna pár szavam hozzá, de nem akartam elrontani az egészet már az első nap azzal, hogy az igazgatónál kötök ki. A gyomrom kissé görcsbe rándult mikor láttam, hogy Harry ugyan abban a buszmegállóban áll amivel én is haza jutok. Jessica a nyakában lógott, és puszilgatta arcát ami egy kissé haraggal töltött el. Nem messze tőlük álltam amit a ,, csinibaba " Jessica észre vett és meg is jegyezte.
- Nocsak, nocsak. Az új lány.. - Nevetett bunkón. Válaszul csak rá mosolyogtam egy kissé unottan.
- Jess, hagyd békén.. - Nézett engem a fiú majd a lányt.
- Jobban teszi a kis pláza cicád, ha inkább azzal törődik holnap mekkorára tömje ki a melltartóját.
Válaszoltam egyszerű hangon majd mikor jött a busz, ők döbbenten bámultak engem, én pedig felszálltam a buszra. Hátra sétáltam egészen és leültem, Jessica elől ült le egy srác mellé és flörtölni kezdett vele, Harry elindult az autók felé. Magamban szitkozódtam, hogy képes voltam beszólni neki. Az eső csepegni kezdett, a fülhallgatót bedugtam a fülembe és elindítottam a zenét amit akartam hallgatni. Észre sem vettem, hogy szemeim lehunytam még ki nem nyíltak. Gyorsan fel álltam és jeleztem még pont időben, hogy leszállok, Jessica már nem volt a buszon. Felhúztam a kapucnit a fejemre és az esőben sétáltam haza, nem igazán tudtam kiverni a fejemből a nevetését, azokat a göndör fürtöket és ahogy azt mondta hagyjon. Előkerestem a kulcsomat és kinyitottam a kaput, anya éppen a kertet ápolta így nem tudtam beosonni a szobámba halkan és nem tudtam kitérni a kérdések elől.
- Szia, édes! Milyen volt az első nap? - Puszilta meg a fejem búbját anya.
- Borzalmas, már kikezdtek velem. - Sóhajtottam, nem igazán volt az erősségem a beilleszkedés.
- Oh, édesem, akkor menj és pihenj! - Sóhajtott anya.

-

Vacsora után lezuhanyoztam és lemostam magamról a mai napot. Miután végeztem az ágyamba dőltem a telefonom társaságában és elmosolyodtam mikor Lisa bejelölt. Visszajelöltem őt, és valami azt súgta nézzem meg őt is. Harry Styles. Írtam be a keresőbe, szívem kissé hevesen vert amikor az adatlapjára mentem. Elég sok ismerőse volt, és elég népszerűnek látszott. A profilképét néztem egy ideig, majd inkább kiléptem.
- Nehogy belehabarodj, Elisha! - Motyogtam csukott szemmel még el nem aludtam.


/ Ez lenne az első rész, ha tetszett komizzatok! :) /

3 megjegyzés:

  1. Túl gyorsan történik minden
    lassíts a történeten
    a betűtípuson is változtass
    legyen egyszerű de nagyszerű

    VálaszTörlés
  2. Rendben, köszönöm a tanácsodat!

    VálaszTörlés
  3. De direkt történik gyorsan minden :) majd ha tovább olvasod megfogod látni! :)

    VálaszTörlés