2015. április 26., vasárnap

8. Rész - Barátokból ellenségek.


David kissé értetlenül nézett rám miután eltávolodtam tőle, majd Harry felé pillantott aki kissé szitkozódva elhagyta a házat. Én David mellett maradtam aki ivott még valamit, elvettem tőle a poharat és kiittam a tartalmát. Savanyú arcot vágtam az erősségétől, kaparta a torkomat az alkohol. David elmosolyodott és húzott maga után az udvar felé ismét de én elengedtem a kezét. Lisa felé siettem aki pár lánnyal beszélgetett, megtalálta velük a közös hangot mert nagyon nevetgéltek.
- Lisa, nem vagyok jól. Holnap találkozunk.
Hadartam el neki és kisiettem a dübörgő házból majd elindultam a sötét éjszakában. Ki kell szellőztetnem a fejemet, hogy gondolkozhassak.  Elindultam a haza felé mikor kezdtem fázni kissé, hajnali 2 van. Az alkohol is kiszállt belőlem a séta közben. A konyhában égett a lámpa, anyáék beszélgettek. 
- Miért nem alszotok? - Vettem le a magassarkúmat.
- Anyáddal beszélgettünk.. - Mondta apa.
- Most? - Néztem rájuk fel váltva, anya szemei karikásak volta.. sírt. - Történt valami?
- Elfogunk válni, és én vissza költözöm Saint Louis-ba.
- Mi? - Könnyeim gyűltek, régebben is volt már így de sosem váltak még el.
- Majd meglátogatsz, kicsim! - Simította végig az arcom apa.
- Miért váltok el? - Kérdeztem halkan, hangom remegett.
- Már nem jó nekünk így.. - Mondta anya. - És az nem érdekel titeket nekem mi jó?! - Vágtam a szavába.
- Elisha meg kell értened. - Nézett rám apa. - Két hetente leutazol hozzám, jó lesz ne aggódj!
Semmit nem válaszoltam, ujjaimmal letöröltem a legördülő könnycseppeket és a szobám felé mentem sietősen, az ajtót becsaptam. Az ágyamba borultam sírva, a fekete szemfestékem nyomot hagyott a fehér takarómon de nem érdekelt. Addig sírtam, hogy a fejem megfájdult és kénytelen voltam fel kelni. Át vettem a pizsamámat és kiosontam egy fájdalom csillapítóért még anyáék a szobájukban beszélgettek, vagy veszekedtek. Bevettem a tablettát és ittam rá egy pohár vizet majd a mosogatóba tettem a poharat. Harry járt az eszedbe, olyan hülye voltam, hogy megcsókoltam David-et. Barátok lehetnénk most, de most már nem nagyon van mit tenni. Jó lesz ez így, bár elég kellemetlen lesz bemenni hétfőn suliba. De ez van.

-

Hallgattam a zenét, Lisa írt reggel, hogy rosszul van és nem jön be. Szuper. Egyedül kell túlélnem a napot. Nem kapcsoltam ki a zenét mikor a többiekhez értem, Harry egyedül ült. Jessica egy másik osztálynál volt, egy fiút ölelgetett. Mikor megcsókolták egymást elmosolyodtam elégedetten, most már tudja mit éreztem én. Hosszú hajam hátra dobtam a vállamról és a táskámban keresgéltem egy zsebkendőért. Mikor találtam felegyenesedtem és körbe néztem a folyosón, Harry sehol nem volt majd mikor megfordultam kissé felsikítottam. Pont ott állt mögöttem, én kikapcsoltam a zenét.
- Mit akarsz? - Sóhajtottam fel.
- Beszéljünk kérlek, kettesben.. - Szinte könyörgött.
- Biztos, hogy nem. - Mosolyogtam rá.
- Annyira makacs vagy. - Nézett a szemembe.
- Nem vagyok könnyű nőcske. - Mosolyogva néztem Jessicara akinek a nyelve a srác torkában volt már.
- Mellesleg tegnap miért csókolóztál David-del? - Vonta fel szemöldökét.
- Mert ahhoz volt kedvem. - Forgattam meg szemeim.
- Ő a legjobb haverom, csak úgy mondom.
Ekkor mintha a gyufa elaludt volna bennem, és fel néztem rá.
- Akkor minden meg volt beszélve, hazudott nekem és csak arra ment ki a játék, hogy elmenjek a buliba? - Nevettem gúnyosan. - Szánalmas vagy, Styles.
- Az ő ötlete volt. - Csattant fel.
Nem szóltam semmit csak felkaptam a táskámat és bementem a tanterembe. Hátra bedobtam a táskámat és leültem egyedül, most bárkinek betudnék húzni. A lábaimat felraktam az asztalra és Harry-t néztem kissé dühösen, ő az ablak felőli padsor utolsó padjába ült. Bedugtam újra a fülest és a számat harapdáltam belülről, anya nem igazán örülne, ha az igazgatónál kötnék ki újra.
Hamar elment a mai nap is, haza felé sétáltam a boltból mert anya megkért, hogy haza felé vegyke tojást. Elmosolyodtam mikor megláttam Harry kocsiját, Harry viszont nem volt a közelben. Mosolyogva szedtem elő a tojást, és kinyitottam a dobozt amiben benne volt. Erőből az ablaknak dobtam pár tojást nevetve, majd az összes többit is a kocsija különböző pontjain. 
- Most mehetek vissza tojást venni. - Szitkozódtam miközben kitéptem egy lapot az egyik füzetemből és írtam egy levelet Harry-nek amit az ablak törlő alá csúsztattam.

,, Ezt azért kaptad, mert hazudtál nekem és megbántottál. Üzenem David-nek, hogy törölje ki a telefonszámomat. Ja, és a harc még csak most kezdődik, szóval jól vigyázz, Styles! " 

* Harry szemszöge *
- Harry, valami van a kocsidon. - Nézett kifelé az ablakon Zayn.
- Micsoda? - Kérdeztem kíváncsian és a nedves hajamat törölgettem, most zuhanyoztam.
- Azt hiszem sok tojás. - Nevette el magát. - És valami üzenet is.
- Mi a... - Néztem hülyén mikor megláttam a kocsimat. - Ez biztosan Elisha műve.. 
Szitkozódva mentem ki a kocsimhoz és kitéptem szinte a lapot az ablak törlő alól. Ez a nő engem kikészít, de ha annyira ragaszkodik a harchoz akkor egy kicsit eljátszadozom vele. Ajkaim mosolyra húztam, vigyázz inkább te kis lány! 

( Remélem eddig tetszik nektek a blog! :) Holnap vagy holnap után jön az új rész! ) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése