2015. április 24., péntek

3. Rész - Nem akarok csalódni...


Este az ágyamban ültem törökülésben, és a tévét kapcsolgattam unottan. Csak Harry járt a fejemben aminek nagyon nem örültem, legutóbb mikor szerelembe estem nem lett jó vége, a szívem összetörtre Scott a volt barátom. Játszadozott velem még rá nem jöttem mindenre, eléggé eltaposta az önbecsülésem. Félek, hogy Harry is ezt tenné velem, ha közel engedném magamhoz. Nem engedhetem, hogy csalódjak, holnap keresek egy jó kis kávézót Lisa-val. Ő az egyetlen akiben bízok és tudom, hogy senkinek nem mondja el.

-

- Egy zöld teát és egy barackosat kérnénk. - Kerestem a pénztárcámat, de nem néztem fel.
- Szia, Elisha. - Ismertem meg a nevetését. - Azonnal!
Mosolygott Harry és elviharzott, ő volt az eladó a boltban. Ajkaim kissé szét nyíltak és az apró amivel fizetni akartam kiesett a kezemből mikor rám mosolygott a teánk készítése közben.
- Elisha jól vagy? - Nézett rám Lisa és felvette az aprót.
- Én.. Igen.. - Néztem rá majd a pénz át nyújtottam Harry-nek.
- Tessék, a tea! - Mosolygott és felénk nyújtotta a bögréket.
- Köszönjük.
Mondtam halkan és elvettem tőle az enyémet, Lisa is majd leültünk az ablak mellé. Kinéztem az ablakon, az eső már csepegett is, a radiátor mellettünk volt, így nem fáztam. A forró teát fújogattam, hogy kissé kihűljön. Lisa és én 2 órát töltöttünk ott, közben néha lopva Harry-re pillantottam, ő is nézett engem. Lisa-nak haza kellett mennie segíteni anyukájának, elbúcsúztam tőle. Én még maradtam egy kicsit és megittam a maradék teámat. Az ablakon bámultam ki mikor valaki leült mellém oda néztem.
- Van valami programod? - Nézett rám Harry, alsó ajkát beharapta.
- N-Nincsen. - Néztem rá majd ajkaira pillantottam majd inkább az üres bögrémet néztem.
- Elmehetnénk valahová ketten.
Tűrtre a fülem mögé a hajamat mire én csak bólintottam egy aprót. A közelében akarok lenni, azt hiszem kedvelem őt és remélem ő is engem. Fel álltunk és elindultunk az autója felé ami a hátsó parkolóban volt, kinyitotta nekem az ajtót amit én megköszöntem és beültem. Körbe néztem az autóban, tisztaság volt és kellemes illat, ő is beszállt majd becsatolta a biztonsági övet amit utánoztam én is. A kocsi motorja felbúgott és Harry a gázra lépett.
- Hova megyünk? - Néztem őt ahogy koncentráltan vezet.
- Mutatok neked egy jó helyet!
Mosolyodott el titokzatosa. Nagyot nyeltem és az ablakon bámultam ki, nem igazán tudtam mit mondják bár annyi kérdés kavargott bennem. Megugrottam mikor a mobilja megcsörrent kettőnk között a műszerfalon, Harry nem vette el addig a telefont még meg nem állt a pirosnál. Hosszú ujjaival felvette onnan a telefonját, mikor nagyot sóhajtott a kijelzőre nézve kíváncsian rá néztem. Kinyomta a hívást és a telefont visszatette eredeti helyére majd a lámpát nézte mikor lesz zöld. Gázt adott amint zöld lett, észre sem néztem hogy őt nézem még meg nem kérdezte miért bámulom őt. Kissé elpirultam, kicsit nagyon.
- Csak furcsa.. - Néztem az ujjaim a combomon.
- Micsoda? Én rajtam valami? - Nevetése betöltötte az egész autót.
- Nem, hanem, hogy egy fiúval vagyok... kettesben.. - Motyogtam, és próbáltam kifejezni magam.
- Nem volt még barátod? - Hallottam a hangjában a meglepődést.
- De.. De azt inkább hagyjuk.. - Sóhajtottam. - Az nem volt jó.
- És ez jó?
Lassított le egy kissé romos épületben és leparkolt előtte. Válaszul bólintottam, és ő közelebb hajolt hozzám miután kicsatolta a biztonsági övét. Végig simította az arcomat, ajkaim nézte amitől pulzusom az egekbe szökött.
- Lesz még jobb is, de most menjünk mert nincs túl sok időnk itt!
Mosolyodott el és eltávolodott tőlem és kiszállt, én kissé pislogva ültem a kocsiban továbbra is. Mikor Harry kinyitotta a kocsi ajtót megugrottam, kicsatoltam a biztonsági övemet és kiszálltam. Mikor átölelte a derekam és egy gombnyomással bezárta a kocsi ajtót mentem mellette, kezeim a zsebembe dugtam. Párás idő volt, de az eső legalább el állt. Bementünk az épületbe, ahol BMX-esek és deszkások ugrattak pályákon, elvigyorodtam.
- Imádom nézni ahogy ugratnak, és trükköket csinálnak! - Zsongtam be és az egyik fából kialakított fél kört néztem amiben egy deszkás próbált trükköket csinálni. Van bennünk valami közös mert Harry is őket nézte bezsongva kissé, majd mikor megfogta az alkarom és egy fekete hajú srác felé húzott aki biciklin ült siettem utána.
- Hello, Zayn! - Kezelt le vele Harry, jó barátok lehetnek mert egy külön köszönési táncot jártak le előttem.
- Ő Elisha? - Nézett rám a fiú, aprót bólintottam.
- Elisha Dallas! - Néztem rá és felé nyújtottam a kezem bemutatkozásként.
- Zayn Malik! - Mosolygott és viszonozta kéz fogásomat.
- Mindjárt jövök! - Nézett rám Harry majd egy másik fiú felé ment aki a nevét kiabálta.
- Szóval te és Harry.. együtt vagytok?
Amint megkérdezte Zayn szemeim tágra nyíltak és a levegő is megakadt bennem.
- Nem. - Vágtam rá zavartan, de nem lenne rossz.
- Azt hittem, sokat mesélt rólad én csak azért gondoltam.. - Ringatózott a biciklijén előre-hátra.
- Rólam? Sokat? - Néztem rá, egyre gyanúsabb nekem Harry. Nem is beszélgetünk, mit tudhat rólam?
- Aha. - Rántott vállat. - De most mennem kell!
Ment az egyik ugrató felé engem egyedül hagyva, Harry-t néztem ahogy valakivel nevetgélt. Ez elég fura, hogy sokat mesélt róla, jó lett volna kideríteni miket de Zayn vadul trükközött így őt nem tudtam elkapni. Harry felé mentem lassan mert már 10 perce ott álltam egyedül.
- Én azt hittem együtt leszünk mivel ketten jöttünk. - Böktem meg a vállát kissé türelmetlenül.
- Ne haragudj, le foglaltak.. - Nevetett. - De már megyünk is!
Ölelte át a derekamat és elköszönt azoktól akiket ismert. Azt hittem tovább maradunk, de akkor tévedtem. A kocsija felé mentünk, beültem miután ő is beüt.
- Most hova megyünk? - Néztem rá kíváncsian.
- Hozzám. - Indult el mosolyogva a lakása felé.
- A szüleiddel élsz? - Pattantak ki szemeim egyből.
- Dehogy, albérletben.
- Albérletben?
- Azért dolgozom, tudod a kávézóban. - Nevetett.
- Oh, értem.
Néztem őt majd a sorházat ami előtt megállt, 4 ház volt egymás mellett. Közös volt az udvar, de látszott melyik kinek a része. Harry háza a 3. ház volt, az ajta sötét barna volt, a ház fala pedig krém színű, az ablakokat függönyök takarták belülről, egy kerti törpe volt a kis kertben a virágok között. Mikor Harry kiszállt én is követtem őt és bementünk a házba. Ugyan az az illat csapott meg amit az autóban éreztem. Ez Harry illata, szörnyen megfogott engem és le vett a lábamról a ház kinézete.Ahogy bejöttünk a bejárati ajtó előtt volt egy nagyobb szekrény. A konyha a folyosón jobbra volt, vele szemben pedig a nappaliba vezetett egy nagyobb ajtó. A fürdőszoba a bejárati ajtóval szemben volt, ezen kívül még 2 szoba volt, a hálószoba gondolom és a fürdő. Kibújtam a cipőmből ahogy Harry is tette, a táskámat a szekrényre tettem és mikor ő megfordult a tükörben gyorsan megigazítottam a hajamat majd mentem utána a konyhába, nagyobbra számítottam de így volt tökéletes.
- Megkínálhatlak valamivel? - Kotorászott a hűtőben.
- Nem, ettem otthon. - Néztem rá miután szemügyre vettem hogy egy üveg kristályvizet vesz ki és belekortyol.
- Akkor menjünk a hálóba. - Mosolygott rám.
- M-Mi? - Lepődtem meg ahogy húzott maga után.
- Csak pihenni és beszélni, nyugi!
Nevetett majd benyitott a hálószobájába, rend volt és jó illat. A párnákat az ágyon úgy helyezte hogy mindketten letudjunk feküdni az ágyra. Ő felmászott az ágyra és mutatta, hogy feküdjek mellé. Nagyot sóhajtottam és fel másztam az ágyra, a fejem az egyik párnára döntöttem, Harry is ezt tette velem szemben fekve.
- Akkor mi most barátok vagyunk? - Kérdeztem halkabban.
- Nem tudom.. - Sóhajtott, a meleg lehelletét éreztem az arcomon.
- Miért nem tudod? - Sütöttem le szemeimet kissé szomorúan.
- Nem tudok tőled távol maradni.. Veled akarom tölteni minden időmet. - Ujjaival lassan pödörni kezdte egy hajtincsemet.
- Azt mondtad nem akarsz barátnőt, Harry. - Nyitottam ki szemeim és az ö zöld szemeit bámultam.
- Én is azt hittem, de nem megy. - Csúsztatta kezét végig az oldalamon a derekamig.
- Nem akarok csalódni... Harry. - Motyogtam mire ő közelebb húzott magához és átölelt. Nem tudom meddig feküdhettünk így, de egy idő után szemeim lecsukódtak és elaludtam karjaiban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése