2015. április 25., szombat

5. Rész - Az igazgatónál.



* Lisa szemszöge * 

Megint írt végre! Egész nap arra vártam, hogy Jonah írjon, és elmesélhessem Elisha-nak. Ő egy régi ismerősőm, és Spanyolországba költözött a testvérével. Focizik és alig van szabadideje sajnos, így elég keveset beszélünk, de ha ír akkor sokat szokott válaszolni. A szívem a torkomban dobogott olyan aranyosakat írt nekem, alig hittem el, hogy végre van egy srác aki kedves velem és érdeklődik irántam. A telefonommal a kezembe sétáltam be a suliba és Elishat vártam, gondolom a nővére hozza be. Írta a hétvégén, hogy haza jött hozzájk, bár csak Jonah is haza utazna hozzám egy hétre, hogy láthassam újra őt. Emlékszem régen belé voltam esve, de egy idő után mikor elutazott elfelejtettem őt és az érzelmeimet is. De most újra előjött  minden érzésem, és ez boldogsággal tölt el, mikor megláttam legjobb barátnőmet a lépcsőn feljönni oda siettem hozzá és átöleltem őt szorosan.
- Szia, te kis cuki pofa! - Nyomtam össze az arcát mire ő elnevette magát.
- Szia, mitől vagy ilyen boldog? - Nézett engem kissé kérdően mosolyogva.
- Írt Jonah, tudod az ismerősöm aki Spanyolországba költözött. 
- Igen, tudom. A focista gyerek. - Dobta a táskáját a padra mellém.
- És tok aranyos, azt akarja menjek ki hozzá Spanyolországba! - Mosolyogtam, az ő szemei elkerekedtek.
- Miért nem ő jön hozzád? - Ült fel a padra és egy almát kezdett enni.
- Nem tudom, de nekem mindegy csak lássam! 
- Inkább kérd meg, hogy jöjjön ő. - Dobta az alma csutkáját a kukába, meglepődtem, hogy ilyen messziről bele tudta dobni.
- És ha nem jön? - Sóhajtottam. - Akkor egy seggfej.
Vágott a szavamba El majd Harry-re nézett aki bejött a terembe, ő is rá nézett majd beült hátra Louis mellé és elkezdtek beszélgetni egymással. Mikor becsöngettek Elisha beült mellém a székre és a telefonját nyomkodta, egy fiúval beszélt. Ha jól láttam akkor a srác neve David volt, róla nem mesélt még de úgy is elmondja, ha akarja. Tesin beültem az öltözőbe a többi lánnyal, Elisha átöltözött pár lánnyal még majd indultak tesizni. Az egsz órát végig beszéltem Jonah-val, megkérdeztem, hogy miért nem ő jön ide Londonba, de erre még nem írt vissza. Nagyot sóhajtva raktam el a mobilomat és Elisha-ra néztem mikor bejött kissé lihegve az öltözőbe és elkezdett vissza öltözni. Fekete farmer volt rajta, a vans cipője, és egy fehért felső amire F*ck you volt írva, az bőrkabátját a derekára kötötte. Fel álltam és elindultam ki mellette mikor elindult ki. Kissé szótlan volt amit furcsállottam, általában elhordja mindennek a tanárt és a többieket de most nem tette.
- Baj van, Elisha? - Néztem rá miközben lesétáltunk az 1. emeletre.
- Csak egy ribanc az osztálytársam. - Csattant fel amire én kissé összerezzentem.
- Jessica? - Néztem rá ahogy ledobja a táskáját.
- Igen. - Dörzsölte az arcát.
- Mit csinált? - Sóhajtottam nagyot.
- Kigáncsolt a kis pláza cica! - Nézett rám hülyén. - Én nem szeretem, ha kikezdenek velem, Lisa.
- Én tudom, de elestél? - Aggódtam kissé.
- Pont vissza tudtam szerezni az egyensúlyomat. - Dőlt a falnak.
- Ne foglalkozz vele, lehet Harry kérte meg rá. - Mondtam kissé bosszúsan.
- Nem tudják mire vagyok képes, ha feldühítenek. - Nevette el magát a fejét rázva.
- Ilyenkor félek tőled, Elisha.
Nevettem el magam én is majd leültünk és elmeséltem neki Jonah írásait és meghallgattam a tanácsait amiket adott ezzel kapcsolatosan. Úgy döntöttem veszek egy Spanyol szótárat és elkezdek tanulgatni, hogy tudjak vele beszélgetni Spanyolul is.

* Elisha szemszöge *

Légzésem kissé szapora volt ahogy Jessica felé mentem, az igazgatónál fogok kikötni de nem érdekel.
- Mi bajod van velem? - Vontam fel szemöldökömet mikor ő elnevette magát.
- Nem vagy nekem szimpi, a pasimra másztál és ezt nem csípem, csitri. - Állt fel, de alacsonyabb volt nálam kicsivel.
- Csak hogy tudd a pasid mászott rám. - Csattantam fel.
- Harry nem ezt mondta. - Nevetett. - Szánalmas vagy.
- Inkább te vagy szánalmas, hogy kigáncsolsz. - Néztem a szemébe.
- Megérdemelted, szállj le Harry-ről vagy nagyon megbánod, hogy ide jöttél.
- Harry. Harry. Harry, mindig csak róla beszélsz, inkább te szállj le róla. - Emeltem fel kissé a hangomat.
- Ő a pasim. - Nevetett. - És ne kiabálj velem mert lealázlak.
- Te? Engem? Nem tudod mire vagyok képes. - Néztem rá nevetve.
- Hát pasik lenyúlására biztos, szánalmas vagy. - Nevetett elég bunkón.
- Én legalább nem tömöm ki a melltartómat, és nem vagyok egy kész smink paletta. Harry látta már egyáltalán az arcodat? - Pödörtem meg a haját mire ő a kezemre ütött.
- Nem kellett volna idejönnöd, csak bekavartad a szart. - Lökött erősen meg, a falnak ütköztem.
- Ne ezt nem kellett volna csinálnod! - Csattantam fel és erőből meglöktem őt, hátra esett az egyik barátnője ölébe aki egyből fel állt.
- Kicsinálunk, ribanc! - Kiabált Tessa és felém jött, mikor a hajamba akart markolni megragadtam a csuklóját és kicsavartam a kezét mire ő felsikoltott.
- Elisha, mi a francot művelsz?! 
Hallottam egy rekedtes hangot ami elterelte a figyelmemet a hang irányába, így Tessa erősen a gyomorszájamba ütött. Ütése határára a hasamhoz kaptam, és az adrenalin szét áradt a testemben. Tessa-t a pólójánál fogva a falnak toltam erősen és ott hagytam őt, Jessica épp Harry mögé szaladt be. Ő be állt elém és engem nézett nagy szemekkel, légzésem szapora volt és kicsit oldalra fordítottam a fejem.
- Állj el a kis barátnőd elől, ez a mi dolgunk. Veled később számolok, Harry. - Mondtam nyugodt hangnemben, de éreztem,  hogy a szívem hevesen ver a mellkasomban.
- Elisha fejezd be vagy nem lesz jó vége ennek. - Nézett rám és halkabban beszélt.
- Mindent te kezdtél! - 
Kezem erősen csattant az arcán, Harry meglepődött eléggé és a fájó területhez emelte a kezét. Mikor Tessa ismét megindult felém elnevettem magam majd kezem felemeltem és én is a hasába ütöttem ahogy ő tette velem, csak én erősebben. A földre rogyott sírva, a folyosón mindenki minket nézett. Az igazgató arra sietett majd rám nézett.
- Az irodámba, de azonnal! - Emelte fel a hangját mire én megfogtam a táskámat, Harry-re pillantottam majd mentem az igazgató után.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése