2015. április 29., szerda

10. Rész - A tűzijáték.



Reggel a suliba menet eléggé nyűgös voltam, fájt a hasam és a fejem is. Remélem ma senki nem szól be vagy ilyesmi mert annak nem lesz jó vége. Harry-vel nem találkoztam a hétvégén, de végül is barátok vagyunk. Azt hiszem. Ledobtam a táskámat a terem elé, Jessica engem nézett szúrós tekintettel. Harry a folyosó végén jött, mikor felém akart jönni Jessica magához húzta és megcsókolta őt erőteljesen. A gyomrom összeszűkült, és elfordultam inkább. Hallottam, hogy Harry ellöki magától Jessica-t aki sértődött hangot adott ki magából. Megugrottam mikor két kéz került a vállamra, rá néztem Harry-re. Ő a szemembe nézett majd letörölte a száját, a válla fölött Jessica-ra néztem aki elégedetten igazította meg a melleit. Megforgattam szemeim majd Harry-re pillantottam aki az arcomat fürkészte.
- Ez undorító volt. - Néztem rá savanyú arccal.
- Hát még nekem. - Sóhajtott és közelebb állt hozzám.
- Még nem vagyunk barátok. - Néztem smaragdzöld szemeibe és elhátráltam tőle.
- Szeretném, ha eljönnél a szülinapi bulijára Zayn-nek. - Nézett rám.
- Csak, ha jöhet Lisa is. - Vágtam rá és a legjobb barátnőmet néztem Lisa-ra.
- Jöhet. - Fordult meg Harry is a fejével, én addig kiszöktem fogságából és barátnőm felé mentem.

-

- Hé, Elisha drága. Akadj le Harry-ről. - Szorított a falhoz Jessica az öltözőben.
- Te akadj már le rólam.. és róla is. - Toltam le magamról a kezeit.
- Ne játssz velem, kis csaj! - Csattant fel hisztisen.
- Azt hiszed félek tőled? - Nevetve álltam a sarat.
- Nem ismersz tehát kéne. - Álltak mögé a barátnői.
- Bocsi, de nem verekedek nálam gyengébbekkel. - Nevettem és megforgattam a szemeimet.
- Meglátjuk ki az erősebb. - Mosolyogva mentek a tesi terembe, felgumiztam a hajamat és mentem utánuk. Harry a szivacsokon ült, Jessica-ék mellé telepedtek és őt ölelgették. A belsőmet pillangók lepték el mikor Harry eltávolodott tőlük és felém jött, elmosolyodtam mikor mellém állt mikor mondta a tanár, hogy röplabdázni fogunk. Jessica és a többi lány a másik csapatban volt, én a fiúkkal voltam, olyan jó, hogy Lisa nem tesizik. Elkezdtük a játékot, mi indítottunk és Jessica-ék nem tudták vissza ütni mire én vigyorogva Harry-re néztem.
- Vigyázz! 
Kiabált Harry mire én előre fordultam és a labda erőből orrba talált, Jessica csak röhögött a barátnőivel. Éreztem, hogy könnyeim égetik a szememet és az orromhoz kaptam ami vérezni kezdett. Harry azonna oda szaladt hozzám és átölelte a derekam, hogy megtartson.
- Le kísérlek az orvoshoz. - Nézett a szemembe és a tesi nadrágjából előszedett egy zsebkendőt és oda adta nekem amit én az orromhoz tartottam. Az ajtóban visszapillantottam Jessica-ra és a barátnőire, elfordultam mikor éreztem, hogy könnyeim áztatják az arcomat.
- Harry nem kell... - Motyogtam mikor könnyedén karjaiba vett ,,menyasszonypózba".
- De kell, nem szeretném, ha elájulnál.. - Sóhajtott és ajkába harapva koncentrált, hogy ne essünk le a lépcsőn.
- Rendben. 
Döntöttem a fejemet a vállára ahogy átöleltem a nyakát, illatát beszívtam mélyen. Az orvosi szoba előtt letett az ott lévő asztalra mivel székek nem voltak ott.
- Maradj itt, megnézem itt van-e az orvos. - Ment az ajtó felé mikor bólintottam egyet.
- Rendben. - Vettem el a zsepit, hogy ellenőrizzem a helyzetet. Gyorsan visszatettem mikor láttam, hogy még nem állt el a vér az orromból. Harry szitkozódva tért vissza.
- Hát, nincs itt de tudok pár dolgot. - Mosolygott rám kis fiúsan.
- Mint például adsz még egy zsebkendőt? - Nevettem halkan.
- Feküdj le! - Utasított és felém nyújtott még egy zsepit. Lefeküdtem az asztalon és odaszorítottam a tiszta zsepit.
- Lehet elmegyek az iskolából. - Néztem rá, kissé orrhangon beszéltem.
- Mi?! - Hallottam hangján a kétségbe esést.
- Anyáék elválnak, és lehet apával visszaköltözök Saint Louis-ba. - Sóhajtottam.
- Kérlek ne menj! Elisha, nagyon szépen kérlek. - Nézett a szemembe és eltűrte a hajamat.
- Nem megyek, csak kíváncsi voltam, hogy reagálsz. - Mosolyogtam rá gyengéden.
- Oh, te kis boszorka! 
Nevetett és kezét az oldalamra csúsztatta, gyengéden megcsikizett hosszú ujjaival. Visítva felültem az asztalon, a vér elállt az orromban és kidobtam a zsebkendőket. Nevetve tűrtem el Harry homlokáról a tincseket.
- Van kedved ma este kimenni a tűzijátékra? - Nézett a szemembe.
- Csak mi ketten? - Pirultam el kissé ahogy levett az asztalról a csípőmnél fogva.
- Csak mi ketten! - Mosolyodott el, gödröcskéit néztem az arcán.
- Olyan cukik! - Nevetve böktem meg a gödröket a szája két szélénél.
- Mutatok én neked cukit este! - Nevetve ölelte át a derekam és elindultunk vissza fel.

-

Harry-t vártam készen a nappaliban, csönget ha jön azt mondta. Egy fekete csizma volt rajtam, fehér nadrág, egy kék rövid ujjú és egy farmer kabát. Hűvös van kint, de még sincs hideg. Mikor csöngettek azonnal felpattantam és izgatottan mentem az ajtó felé, kinyitottam.
- Szia, El! - Mosolygott rám Harry, rajta a fehér converse volt, egy farmer nadrág, egy fekete póló és bőrdzseki, és egy sapka ami alá félig elrejtette fürtjeit.
- Szia, Harry! - Zártam be az ajtót mosolyogva majd kissé félénken de átöleltem őt.
- Mehetünk? - Nézett a kocsira majd rám.
- Persze!
 Mosolyogva mentem utána, beszálltam mikor kinyitotta a kocsi ajtót, becsatoltam magam. Beszállt ő is és elindultunk, már este 8 óra van. A parkban lesz a tűzijáték amit már régóta várok, de nem tudom, hogy most ez randi vagy sem. A gondolkozásom Harry zavarta meg mikor megbökte a combomat, rá néztem.
- Azt kérdeztem, kérsz-e majd valamit. - Nézett rám egy pillanatra.
- Talán majd valami üdítőt, és cukrot. - Néztem rá és az arcát tanulmányoztam.
- Csak ne pörögj túl a cukortól. - Nevette el magát majd leparkolt a parknál, elég sokan voltak.
- Pedig szokásom bepörögni tőle. - Vigyorogva csatoltam ki az övet.
- Akkor keveset kapsz. - Nevetve szállt ki és átkocogott az én oldalamra és kinyitotta az ajtót.
- Köszönöm, Mr. Styles. - Mosolyogtam és eltűrtem hosszú hajam a fülem mögé.
- Ugyan, Mrs. Dallas. - Mosolygott és a karját nyújtotta, én belé karoltam mosolyogva.
- Nos, akkor kérek egy narancs levet és egy vattacukrot! - Zsongtam be kissé a sok bódé láttán.
- Rendben, akkor keress addig egy jó helyet és megkereslek téged! 
Emelte fel kissé a hangját mikor a zene beindult a parkban, bólintottam. A zene hallatára az emberek felsikoltottak és ujjongtak, én egy kellemes helyet találtam ahonnan jól lehet látni a tűzijátékot. Halkan énekeltem és közben a karkötőmet néztem, és eszembe jutott legjobb barátnőm, ma alig beszéltünk. Ha haza értem felhívom őt, megugrottam mikor valaki átkarolta a derekam de megnyugvásomra csak Harry volt az. Elvettem tőle az italt és a vattacukrot és mindkettőt elég sebesen fogyasztani kezdtem.
- 3..2..1..
Mondta a hangos bemondó majd elindult a tűzijáték sisteregve amire kissé összerezzentem de Harry közelebb húzott magához engem. A gyönyörű fények magukkal ragadtak és észre sem vettem, hogy Harry a vattacukromból csipeget addig még nem éreztem, hogy mozog a kezemben a pálcika. Szúrós tekintettel néztem rá majd elnevettem magam és adtam neki a narancsléből is ha már ő vette. Közelebb húzódtam hozzá és néztem tovább a tűzijátékot, Harry szíve kissé hevesen vert ahogy hátam a mellkasának döntöttem. Illatát még így is tisztán éreztem, hogy egy csomóan álltak körülöttünk, szeretem Harry illatát. Megnyugtat, és vele lenni is szeretek, akkor csak ÉN vagyok és Ő.




2 megjegyzés:

  1. Sziaa!! Meglepi nálaam!! Mellesleg imádom a blogod!! <3 :D
    http://ismeretlenvilagsztar1d.blogspot.hu/2015/05/dij-uj-fajta.html

    VálaszTörlés
  2. ohh istenem köszönööööm *-* hétvégen tudom csak kirakni, de nagyon szépen köszönöm!!!! :) ( hétvégén tudok csak foglalkozni többet a bloggal, és új rész is lesz :) ) és tényleg nagyon szépen köszönöm!! :) :3 <3

    VálaszTörlés