2015. április 28., kedd

9. Rész - Örökké barátok.


* Lisa szemszöge *

Ugráltam szinte a boldogságtól mikor Elisha megkért, hogy segítsek kikészíteni Harry-t. Végre valakin letölthetem a dühömet, Jonah 3 napja nem írt már, kissé elszomorodtam a tudattól, hogy nem érdeklem őt. Mérges voltam magamra amiért voltam olyan naiv, hogy bedőltem neki. Elisha mondta, hogy ne fűzzek hozzá sok reményt, mert ha nem jön ide akkor bukta van. De én tovább reménykedtem, és még most is bízom abban, hogy Jonah megváltozik, és ide jön hozzám London-ba. Becsöngettek és Elisha sehol, és Harry sem. Ez gyanús nekem.

* Elisha szemszöge *

Halkan lépkedtem a folyosón becsöngetés után, Harry pont előttem ment mert ő is késett. Vajon mi lett a kocsijával? Elkuncogtam magam miközben visszagondoltam a kellemes kis akciómra, hogy megdobáltam az autóját. Mikor Harry hátra nézett még lassabban lépkedtem, kissé meg is torpantam ahogy ő is megállt, elégedett mosollyal nézett rám.
- Lám, lám. Elisha. - Fordult felém.
- Szia, Harry. - Motyogtam az orrom alatt.
- Tudod, nem igazán a helyes célra használod a tojásokat. - Jött felém.
- Szerintem helyes módon használtam őket. - Mosolyodtam el jó kedvűen.
- Igen jól mutatott a tojás a fekete kocsimon. - Állt szembe velem, pár centire volt tőlem az arca.
- Vedd úgy, hogy kicsit feldobtam a színét. - Mosolyogtam és kissé meghátráltam de a falba ütköztem.
- Tudod, Elisha. - Mosolyodott el. - Nem ismersz még engem, kis lány.
- Te sem engem, Styles. - Nevettem el magam.
- Kezdődjön a harc, hogy a szavaid idézzem. 
Mosolygott majd egy gyengéd puszit nyomott az arcomra, és elsétált tőlem nevetve. Én kissé megszeppenten álltam ott majd utána siettem és visszahúztam őt a táskájánál fogva. Ő válaszul kissé felmorgott majd felém fordult, szemei kissé égtek.
- Normális vagy, ha nincs veled Jessica? - Bukott ki belőlem a kérdés.
- Hogy érted, hogy normális? - Nézett rám Harry.
- Nem vagy ilyen ellenszenves. - Vágtam rá.
- Elisha, kettőnk közül te vagy a makacsabb, és mikor együtt voltunk a szobámba valami benned is megváltozott. - Nézett a szemeimbe, elirultam.
- Lehet.. - Sóhajtottam.
- Még beszélünk, de a kocsimat hagyd ki a játékból.
Nevetett, mire fel én is nevetve bólintottam és együtt mentünk a terembe ahol óránk lesz.

-

Nevetve sétáltam Lisa mellett, fagyit ettünk mivel eléggé meleg volt. Olyan vicces lány, majdnem elbotlott a saját lábában ami még jobban fokozta nevetésünket.
- Lisa, ne törd össze magad. - Nevettem és elkaptam a karját.
- Nem akartam. - Nevetett. - Hé, ide menjünk már be!
Mutatott egy kis bizsu boltra majd berángatott maga után, megettük a fagylaltokat már így nem kellett aggódnunk, hogy kizavarnak minket. Lisa nézelődött a nyakláncok között, még engem teljesen magával ragadott két karkötő ami egymás mellett volt. Ying Yang karkötő volt, a fehér fele és a fekete fele is külön láncon volt. Elterveztem, hogy megveszem gyorsan még Lisa nézelődik, rá néztem. A napszemüvegeket próbálgatta így gyorsan a kasszához mentem és megvettem a két karkötőt, a táskámba csúsztattam és úgy tettem mintha a fülbevalókat nézném.
- Ez jól áll? - Állt elém egy napszemüvegben.
- Aha! - Mosolyogtam rá, aki bezsongva ugrált és tapsikolt.
- Még soha egyik napszemüveg sem állt jól nekem. - Mosolygott elégedetten.
- Akkor vedd meg, és hord mert baromi jól áll!
Nevettem és a kassza felé ment ő is, megkérdezte veszek-e valamit mire megráztam a fejem, hogy nem. Köszöntünk és kisétáltunk a boltól és egyenesen mentünk a park felé. Késő délután volt, így nem igazán mászkáltak az emberek az utcákon csak páran. A pillanatot vártam, hogy oda adjam a legjobb barátnőmnek a kis apróságot amit vettem. Leült egy padra a parkban, én mellé ültem és a kacsákat néztem a tóban.
- És mi van veled meg Jonah-val? - Tettem fel a kérdést.
- Mi van veled meg Harry-vel? - Harapott vissza a kérdéssel.
- Én kérdeztem előbb. - Nevettem és török ülésbe helyezkedtem őt nézve kíváncsian.
- Még mindig azt akarja, hogy utazzak Spanyolországba. Mennék is, csak nem most. - Nézett rám.
- Anyud nem enged, vagy félsz? - Sóhajtottam.
- Igazából mindkettő, félek, ha meglát elborzad. - Sütötte le szemeit.
- Megakarsz mártózni a kacsákkal? Mert még egy ilyen és bedoblak a vízbe! - Néztem rá fenyegetően.
- Nem akarok.. - Nevetett. - Csak félek, hogy mit szól.
- Nem kell félned, és mondtam, hogy várd meg még ő jön. - Tanácsoltam neki mint múltkor.
- Barátnője van. - Felelte halkan mire szemeim elkerekedtek.
- És képes veled szórakozni?! - Akadtam ki. - Figyelj, ha nem szakít a lánnyal akkor hagyd őt. Lesz majd más! - Szorítottam meg a kezét támogatóan.
- Remélem én is! - Sóhajtott.
- Addig is itt vagyok én neked! - Mosolyogtam rá és a táskámban kutattam.
- Ja, remélem mi örökké barátok leszünk! - Mosolygott rám kedvesen.
- Én is, és ezért vettem magunknak egy kis emlékeztetőt! - Mosolyogva fordultam meg és úgy kutattam a táskámban majd mikor megtaláltam a karkötőket visszafordultam. - Csukd be a szemed és nyújtsd ki a karod! 
- Jaj, félek. - Nevetett mire becsukta szemét és kinyújtotta karját, a karkötő pont jó volt a kezére, a fehéret tettem az ő kezére. - Ez egy... karkötő! - Nyitotta ki szemeit és csodálva nézte a a kezét, közben én is felvettem mosolyogva az ezüstöt.
- Igen! Ez a barátságunk záloga! - Mosolyogtam mire ő erősen átölelt, úgy hogy még a szuszt is ki szorította belőlem.
- Te  vagy a legjobb barátom! - Motyogta a vállamba és szorosan ölelt továbbra is.
- Te is nekem! - Mosolyogtam és megsimogattam a hátát, majd eszembe jutott hirtelen Harry. Gyorsan eltereltem a figyelmemet és beszélgettünk tovább kajákról, ruhákról és egyéb csajos dolgokról.

* Jonah szemszöge * 

- Londonba kell utaznom. - Mondta sietősen Liam, a lakótársam. 
- Miért? Baj van? - Néztem rá miközben a foci mezemet mostam ki kézzel.
- Csak az egyik haveromnak szülinapi bulija lesz. - Nézett rám vigyorogva. - Lesznek csajok is!
- De az aki nekem kell az nem lesz ott szerintem. - Nevetettem és Lisa üzeneteit néztem, de nem írt nekem.
- Ki tudja, na gyere már te is! - Nevetett és előszedte a szekrény aljából a bőröndöt.
- Jól van, jól van. - Nevetve álltam fel. - De akkor megkeressük Lisa Lawson-t!
Mosolyogva bólintott majd faggatni kezdett arról, hogy ki ez a lány. Beszélgettünk miközben pakoltunk, Lisa-ról beszélgettünk és persze Hannah-ról, Liam szerint a mienk már elavult kapcsolat, és egyt értek vele de nem akarom megbántani a barátnőmet, habár jobban örülnék, ha Lisa lenne mellettem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése