2015. április 26., vasárnap

6. Rész - David Harley.



A székben ültem az igazgató asztalával szemben, anyát vártuk éppen. Anya remélem mellém fog állni, mert tudja, hogy milyenek az osztálytársaim. Mikor kopogtak az ajtó irányába néztem és amikor kinyílt anya rám nézett kissé mérgesen.
- Jó napot! - Ült mellém anya. - Coraline Dallas.
- Jó napot kívánok, Paul Backers vagyok! - Fogtak kezet.
- Nos, miért hívatott be engem? Bajba került a lányom? - Tette anya maga mellé a táskáját.
- Verekedésbe, két osztálytársát is le kellett vinnünk az orvosiba. - Nézett rám az igazgató.
- Miért verekedtél? - Kért számon anya.
- Belém kötöttek, anya. - Néztem rá nagyot sóhajtva, anya tudja milyen hirtelen vagyok.
- Akkor sem verekedhet az iskolában. - Csattant fel az igazgató.
- A lányom csak magát védte. - Nézett az igazgatóra anya.
- Védje magát szavakkal, és ne okozzon kárt a diákjaimban.
- Ma tesi órán ő akart bennem kárt okozni, tudtommal én is diák vagyok?! - Néztem felháborodva.
- Akkor sem verekedhetsz kicsim, értsd meg. - Nézett rám anya.
- A következőnél kapsz egy fegyelmit, szóval húzd meg magad ezek után. - Sóhajtott az igazgató.
- Oké. - Mosolyodtam el és fel álltam miután anya is.

-

David-re vártam a megbeszélt kávézóban London egyik kisebb utcájában, azt mondta magas, egy fekete nadrág lesz rajta, egy fehér póló, bőrkabát, egy fekete sapka és egy bakancs. Az eső esett és a kávézó ajtaja kinyílt, szívem kissé hevesebben vert mikor felismertem a fiút aki körbe nézett. Intettem neki, rajtam a Vans cipőm volt, egy világos kék farmer, egy fekete trikó és egy kockás ing. A kabátom mellettem volt a másik bőr széken. Felém jött, mikor elmosolyodott én is rá mosolyogtam.
- Szia, Elisha ugye? - Nézett rám, hangja mély volt, de nem annyira mint Harry-nek.
- Szia, Igen. Te David vagy ugye? - Nevetem és néztem ahogy leül velem szemben.
- Igen, David Harley. - Szemével végig mért engem. Elpirultam.
- Én már rendeltem magamnak egy forró csokit, nem tudtam te mit kérsz ezért neked is rendeltem. - Hadartam el kissé idegesen.
- Szeretem a forró csokit! - Mosolygott. - Feszültnek látszol.
- Kissé ideges is vagyok. - Nevettem ahogy kihozták a kelyheket amikben a forró csokik voltak.
- Nem kell annak lenned. - Nevetett és előszedte a belső zsebéből a cigarettás dobozát.
- Rendben. - Mosolyodtam el és bele ittam lassan a kehelybe.
- Dohányzol? - Nyújtotta felém a dobozt, megráztam a fejem. - És zavar, ha rá gyújtok?
- Nem, anyukám is dohányzik. - Néztem őt ahogy a másik asztalról elveszi a hamutálat és meggyújtja a cigit. 
- Élőben jobban nézel ki! - Mosolygott rám. Elpirultam. Megint.
- K-Köszönöm, te is! - Néztem ahogy leveszi a bőrkabátját, a bal keze te volt tetoválásokkal amiket próbáltam kivenni de túl egyben voltak így nem láttam tisztán őket.
- Neked van tetoválásod? - Nézett engem miközben tömény füstöt fújt ki a száján.
- Nincsen, anyám kinyírna. - Nevettem és az arcát néztem ismét.
- Hány éves vagy, Elisha? 
- 18, és te? - Kissé köhögtem mikor felém jött a füst.
- 20. - Nézett a szemembe nevetve. - Remélem ez nem rémiszt meg téged.
- Ha nem vagy egy baltás gyilkos. - Nevettem.
- Lehet, hogy sok tetkóm van és cigizek, de még a légynek sem ártanék. - Nevetett és elnyomta a csikket.
- N-Nincs kedved valahová elmenni miután ezt megittuk? - Néztem a forró csokimat.
- Az a baj, hogy esik az eső. - Sóhajtott. - De haza jöhetsz hozzám. - Mosolyodott el.
- Öhm, én meg nem ismerlek. - Vágtam rá egyből.
- Semmi baj, majd máskor! - Kacsintott, pillangók csapkodtak a hasamban.

-

1-2 órát elbeszélgettünk David-el, normális srác és vicces. Az eső el állt így fizettünk és távoztunk a kávézóból. Ő felvetette az ötletet, hogy sétáljunk el valamerre és beszélgessünk tovább én erre ingent mondtam. A családról, háziállatokról, cikis emlékekről és még sok más dologról beszélgettünk. 
- Lesz egy buli nem messze innen holnap este. Nincs kedved el jönni velem? - Nézett rám David.
- Hát, megkérdezhetem anyát. De most verekedtem a suliban.. - Nevettem.
- Miért? - Nevetett tágra nyílt szemekkel.
- Csak idegesítő lányok.. - Legyintettem nevetve. - De remélem anya elenged.
- Én is, hozhatod az egyik barátnődet is! - Mosolygott rám.
- És milyen buli lesz? - Tettem fel a kérdést, nem igazán járok ilyen helyekre.
- Házi buli, az egyik haverom szervezi. - Tűrte a hajam a fülem mögé mikor a házunkhoz értünk.
- Köszönöm ezt a napot! Jól éreztem magamat veled! - Mosolyogtam rá.
- Én is nagyon jól éreztem magamat a társaságodban! - Mondta halkabban.
- Majd szólók, hogy anya enged-e vagy sem. - Néztem a szemébe majd kissé meglepett mikor egy hosszas puszit nyomott az arcomra.
- Ott kell lenned holnap! 
Mosolyodott el, bólintottam elpirultan mire ő elindult a ház ajtaja felé. Bementem az ajtón mosolyogva és levettem a cipőmet majd a kabátomat.
- Anya - Kiabáltam, hogy hallja.
- Tessék. - Kiabált a konyhából.
- Holnap lesz egy buli, elengedsz? - Öleltem át őt szorosan hízelegve.
- Hol? Kivel? Kik lesznek ott? - Érdeklődött miközben egy szakács könyvet bújt.
- Nem tudom hol, de ott lesz Lisa is. Házi buli. - Azt hiszem David-et inkább nem említem még anyának.
- Nem bánom, de ne legyen gond.
Nézett rám, mosolyogva bólintottam és a szobámba mentem. Szóltam Lisa-nak, hogy holnap buli és David-nek is írtam, hogy mehetek. Örült neki, és beavatott pár dologba, hogy mire számíthatok a bulin.

* Csevegés *

D- ' Pia, cigi, medence, beszélgetés, hülyülések '
E- ' A medence jól hangzik, meg a többi is. '
D- ' Ne aggódj, nem lesz gond, csak ne igyál sokat és ne hagyd szem elől a poharad. '
E- ' Ugye vigyázni fogsz rám? '
D- ' Veled leszek egész este :) '
E- ' Akkor minden rendben lesz, remélem. '
D- ' Gondoskodom róla, hogy jól érezd magad! :) '

* Csevegés vége *

Lisa át jött este, őt is elengedik velünk. A ruháim között kutattunk ketten, hogy mit vegyek fel. A telitalpú magassarkúmat fogom viselni, a hajam begöndörítve pihent a vállamon és egy minimális sminket tettem fel. Lisa egy vajszínű koktél ruhát viselt, fehér magassarkút és ő is begöndörítette hosszú világos barna haját. Egy fekete koktél ruha mellett döntöttünk és felvettem majd megnéztem magam a tükörben. A telefonom rezgett, ami azt jelentette, hogy David megjött.
- Gyere, itt van David! - Fogtam meg a táskám amibe pár fontos dolgot tettem.
- Tökre izgulok. - Nevetett Lisa és sietett utánam, anya nincs itthon.
- Nem kell!
Nevettem és kimentem a hátból, bezártam az ajtót és David-et néztem. A kocsijának dőlt és engem méregetett, én is végi mértem őt. A bakancsa volt rajta, egy farmer, egy fekete pólót viselt és a fekete bőrdzsekijét.
- Szia! - Néztem rá kissé zavartan majd elmosolyodtam féloldalasan ahogy átölelt.
- Szia! - Mondta halkan közel hajolva fülemhez. - Csinos vagy! 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem nagyon tetszik a blogod. Ez a legizgalmasabb részt volt. Siess hamar a kövivel. Puszi .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm! :) Még délelőtt jön az ú rész! :))) Puszi.

      Törlés