2015. április 26., vasárnap

7. Rész - A buli.

Az út odáig elég csöndes volt, én elől öltem az anyós ülésben még Lisa hátul mögöttem. David leparkolt egy nagyobb ház előtt aminek az ablakaiból más színű fények szűrődtek ki és a zene eléggé hangos volt. David mellett mentünk a két oldalán, a zene ritmusát már is éreztem a csípőmben. Előre mentem mikor David beengedett, körbe néztem a házban, egyből a nappaliban találtam magam ahol 3 kanapé volt és az összesen emberek ültek. David átkarolta a vállamat és úgy sétáltunk beljebb, Lisa úgy döntött egyedül hagy engem vele és elindult valamerre. A konyhába vezetett David ahol poharak voltak, levettem magamnak egy tisztát mikor ő is.
- Mit kérsz? - Üvöltötte túl a zenét.
- Amit te iszol. - Próbálkoztam én is. A poharunkat megtöltötte egy kicsi alkohollal és narancs levet öntött hozzá, mosolyogva ittam bele mikor ő is. Elindultunk ki a hátsó udvar felé ahol egyből kiszúrtam a barátnőmet aki a medencében úszkált valami sráccal. Kint volt egy nagy fa asztal amin még több pia volt és poharak, az emberek már részegen ugrándoztak a medencébe és táncoltak. Kint a medence mellett volt egy DJ gép és egy ismerős alak állt mögötte és zenéket mixelt éppen. Oda sétáltam hozzá, David úgy is leállt beszélgetni.
- Zayn? - Néztem a fekete hajú srácra.
- Oh, Elisha! Szia! - Ölelt át, az alkohol miatt mert jól megszorongatott.
- Beszélnünk kéne. - Kiabáltam túl a zenét.

-

Egy halkabb helyre húzódtunk be Zayn-el a hátsó kertben, beült a kényelmes nyugágyba, én a másikba és az italom fogtam közben.
- Harry-ről lenne szó? - Nézett rám.
- Honnan tudod? - Szemeim kissé elkerekedtek.
- Folyton rólad beszél. - Nevette el magát mire én rá néztem.
- Mesélj csak, miket mond! - Utasítottam.

* Zayn szemszöge *

- Haver, folyton csak róla beszélsz. Miért nem kérsz bocsánatot? - Néztem Harry-re.
- Hallani sem akar felőlem, elcsesztem az egészet. - Fogta a fejét.
- TE sértődtél meg. - Igazgattam a hajamat.
- Azt hittem ő is akar valamit tőlem. - Motyogta.
- Ha úgy történt ahogy elmondtad akkor akar, csak nem most. - Pillantottam rá ahogy eldőlt a kanapén.
- Talán beszélnem kéne vele. - Sóhajtott.
- Végre egy jó ötlet! - Nevettem és megtapsoltam őt.
- De ez nem ilyen egyszerű, Elisha elég makacs lány. Megverte Jessica-t meg a barátnőjét.
- Akkor még jobban bírom őt! Harry hagyd már Jessica-t.
-Ő nem hagy engem, levakarhatatlan. - Motyogta.
- Akkor sosem lesz semmi Elisha-val.
Néztem a haveromra majd az ajtóra mikor kinyílt, David jött be rajta a lakótársam és a legjobb haverunk is.
- Mi ez a hangulat? - Nevetve jött oda hozzánk.
- Harry-nek szerelmi bánata van. - Forgattam meg szemeim.
- Remélem lányról van szó. - Cukkolta Harry-t.
- Még mindig nem vagyok meleg! - Csattant fel sértődötten.
- Na ki a csaj? Megszerzem neked! - Nézett rá David.
- Elisha Dallas, de nem hinném, hogy ismered. - Motyogta.
- Meghívtam holnap a bulinkba. - Mosolygott önelégülten David.
- Honnan ismered őt? - Nézett fel rá a kanapéról Harry.
- Az legyen mindegy, a lényeg, hogy jönni fog holnap este. - Mosolyogva ment a konyhába, Harry kissé elnyílt ajkakkal nézte a barátunkat, majd elmosolyodott.

* Elisha szemszöge *

- Nem igazán lényegeset, csak, hogy összevesztek. - Rántotta meg a vállát Zayn.
- És ő itt van? - Kérdeztem csendesen mire ő csak rám nézett.
- Gyere menjünk be! 
Állt fel és megfogta a kezem és elkezdett behúzni, oda bent az egyik dalom kezdett szólni amire elmosolyodtam és Lisa-t kerestem. Megakadt a szemem Harry-n, ő is engem nézett de elfordítottam a fejemet és inkább táncoltam tovább. Egy erős kéz fogta meg a csuklómat és kihúzott a házból az utcára.
- Harry! - Kiabáltam és próbáltam visszahúzni őt de nem ment.
- Beszélnünk kell, Elisha! - Nézett a szemembe mikor felém fordult.
- Nem kell beszélnünk, hagyj engem békén. - Néztem rá bátran, az alkohol miatt.
- Nem hagylak békén! - Nézett a szemembe továbbra is. - Nem tudlak.
- Persze, Harry. - Nevettem ki őt. - Nem dőlők be a macsó dumádnak.
- Ez nem duma, legyünk legalább csak barátok akkor. - Sóhajtott.
- Meg se védtél. - Csattantam fel. - Jessica-t hülyítheted de engem hagyj ki az egész szarságodból. 
Mentem vissza a házba és a szememmel David-et kerestem, Harry is bejött utánam. David felé mentem és magamhoz húztam őt, ajkaim az ő ajkainak nyomtam amiről megbizonyosodtam, hogy Harry is látja. Ő is magához húzta Jessica-t és megcsókolta. Jól van, Styles. Ha harc hát legyen harc.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése