2015. április 25., szombat

4. Rész - Ez nekem túl gyors..

A telefonom hangos csörgésére riadtam fel, Harry erősebben ölelt ahogy mozdulni akartam a mobilomért de végül elértem az éjjeli szekrényt és fel vettem a telefonomat.
- Haló? - Szóltam bele kissé kómásan.
- Hol vagy, Elisha?! - Szinte üvöltött anyám a telefonba.
- Egy... barátomnál. - Néztem a mellettem alvó Harry-re.
- Este 11 van, gyere haza azonnal! - Parancsolta aggódva.
- Rendben, anya!
Sóhajtottam és letettem, őt néztem ahogy szuszogott. Nem igazán akartam őt felébreszteni, így megpróbáltam lassan kiosonni karjai közül de erősebben magához húzott kuncogva.
- Fent vagyok, és haza viszlek.. - Sóhajtott és lassan kinyitotta szemeit.
- Anya hívott.. és hálás lennék! - Néztem a szemébe ahogy elengedett.

-

A kocsiban ültünk a házunk előtt, kicsatoltam a biztonsági övemet mikor Harry is. Kissé felé fordultam az ülésben, ő engem nézett.
- Köszönöm, hogy haza hoztál! - Néztem zöld szemeibe.
- Elisha, figyelj. Én azt hiszem szeretném veled megpróbálni ezt a kapcsolatot. - Nézett rám és a tarkóját simogatta zavarában. Ajkaim elnyíltak meglepettségemben.
- Harry. Ez nekem túl gyors.. - Mondtam halkan. - Alig ismerjük egymást.
- De összeismerkedhetnénk közben! - Nézett engem kissé kétségbeesetten.
- Én.. Nem.. Ne haragudj, jó éjt! 
Szálltam ki gyorsan a kocsiból és sietve mentem a házunk ajtaja felé, hátra sem néztem csak bementem az ajtón. Lecsúsztam az ajtó tövébe és kezeimmel eltakartam az arcomat, ez túl sok volt. Nem értem mit akar tőlem Harry, ott van Jessica aki még kapható is lenne arra amit gondolom ő akar. A szívem összeszorult ahogy visszagondoltam az arcára ahogy azt mondtam nem, nagyot sóhajtva álltam fel a földről és halkan a szobám felé mentem. Anya nem ébredt fel így kérdések nélkül mehettem el zuhanyozni, miután végeztem az ágyamba dőltem és a plafont bámulva gondoltam Harry-re. Az oldalamra fordultam és lehunytam szemeimet de nem tudtam elaludni, fel ültem az ágyamban és felkapcsoltam az éjjeli lámpámat majd előszedtem a rajzos füzetem és firkálgatni kezdtem benne még el nem álmosodtam.

-

Hétfőn reggel busszal jöttem iskolába, a második emeleten volt az első óránk. Mikor láttam Harry-t intettem neki de ő nem viszonozta, tekintetét elkapta rólam és inkább Jessica-ra figyelt. Nagyot sóhajtottam és Lisa felé mentem aki a telefonján hallgatott zenét és ébredezett még. Nevetve megböktem az oldalát mire ő felugrott és megölelgetett nevetve.
- Szia! - Nézett rám majd Harry-re.
- Szia.. - Sóhajtottam kissé kedvtelenül.
- Baj van, megverjem? - Nézett rám nagy szemekkel.
- Nem..csak kicsit összekaptunk.. azt hiszem. - Ültem le és hosszú hajam a jobb vállamról a bal vállamra dobtam.
- Min? - Nézett rám kérdően.
- Ez elég hosszú, elmesélem délután ha eljössz velem sétálni valahova. 
Sóhajtottam mire ő izgatottan bólintott és egy fiúról kezdett mesélni aki tetszik neki, de elég messze lakik. A tesi öltözőben voltam, mikor a tanár szólt, hogy menjünk be bementem én is a terembe. Páran tesiznek csak, köztük Harry. Felgumiztam a hajamat és elkezdtem futni a többiekkel mikor a tanár szólt, egyedül kocogtam mivel mással nem vagyok jóban az osztályból csak Lisa-val.Kissé felnyöszörögtem mikor valaki nekem jött vállal elég durván, Harry volt az.. Lelassítottam és a vállamat fogtam, mi a franc baja van velem?! A tesi óra többi részében rám se nézett, az a baja, hogy nem járok vele? Szuper, gondoltam, hogy ez lesz belőle, nem az van amit ő akar és már is ellenségek vagyunk. Visszaöltöztem tesi után és Lisa-val elindultam kifelé az öltözőből, Harry ismét úgy ment el mellettem, hogy majd nem fel lökött amitől megforgattam szemeimet. A nap többi része elég gyorsan elment, mikor kicsöngettek az utolsó óráról is elbúcsúztam Lisa-tól aki sietett mert az egyik barátnőjével mentek vásárolni. Én rá érősen  sétáltam ki a suliból és a buszmegállóba mentem, leültem és vártam a buszra. Jessica és Harry is oda jöttek várni a buszra, próbáltam nem oda nézni de kissé fájdalmasan összeszorult a szívem mikor megcsókolta őt Harry. A hideg kirázott és nehezen tudtam lenyelni a gombócot a torkomban, mikor jött a busz fel álltam és felszálltam hátra, leültem. Harry is felszált és leült, az ölébe húzta Jessica-t és úgy nevetgéltek. Kissé kapkodva dugtam a fülembe a fülhallgatót csak hogy kiszűrjem a hangokat amik körülöttem voltak, egy Rock számot indítottam el és folyamatosan az ablakon bámultam ki. Rosszul esett, hogy ezt tette velem, miután azt mondta máshogy érez irántam. Reméltem, hogy nem szeretek bele de amikor az ágyában feküdtünk éreztem egy kis reményt, de ő túl hamar akart lépni. Meg akartam bizonyosodni arról, hogy valóban akar tőlem valamit, és ehhez még idő kellett volna nekem de úgy néz ki elszúrtam a dolgot. Ha igent mondtam volna, most én ülnék ott az ölében nem pedig Jessica. Hirtelen féltékenység öntött el és legszívesebben kihajítottam volna a lányt a busz ablakán, de inkább próbáltam el hessegetni a gondolatot. 

-

A napokban Harry egyre többet van Jessica-val mikor én ott vagyok, de úgy látom nem igazán boldog vele. A mosolya és a nevetései nem igaziak, bár lehet azok nem voltak igaziak mikor velem volt. Túl őszintének tűnt és én hittem neki, de most csak a szívem szorongat amikor rá nézek. Még mindig érzem az illatát, az együtt töltött idők emlékei emésztettek belülről. Nem tudom miért esik ilyen rosszul, hogy nem velem van.. Igyekeztem úgy viselkedni vele, hogy ne kedveljem meg de ezek szerint ez nem valósult meg. Fel álltam és jeleztem, hogy leszállok, tekintetem automatikusan Harryre szegeztem mikor ő is fel állt, Jessica a helyére ült. Ő is jelzett, hogy leszáll, majd egyszerre szálltunk le, Harry rám nézett mire én elkaptam a tekintetemet és elindultam arra az irányba amerre ő állt, arra lakom. Gyors léptekkel mentem el mellette, hátra pillantottam és ő követett bár remélem csak erre lakik. Megkönnyebbültem mikor az egyik mellék utcánál lefordult, én mentem tovább lassabban. Mikor haza értem egy fehér Audi állt a házunk előtt amit kissé furcsállottam, a nővéremnek van ilyen autója, Christina-nak de ő Ausztráliában lakik. Egy pillanatra felcsillantak szemeim, hogy haza jött, bementem a házba és a mosoly az arcomon még nagyobb lett mikor meghallottam fülsüketítő nevetését a nővéremnek. Legalább egy jó dolog történik velem a héten, és elfelejthetem Harry-t egy kis időre még a nővéremmel vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Sziaa!!
    Woow...nekem nagyon tetszik a blogod! És a történet is megfogott. Ha van kedved,akkor nézz be az én blogomba is, ami szintén Harry-s, http://harryesanne.blogspot.hu/
    És ha szükséged lenne fejlécre, és design-re, én szívesen csinálok:)

    Sok sikert a továbbiakban is, puszi:)
    Taylor xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, feltétlenül benézek a blogodra és lehet szükségem lenne fejlécre is :) itt a profilom, írj facen! :))) https://www.facebook.com/harryedward.hungary

      Törlés